We laten 'onszelf' zien op de arbeidsmarkt

Heeft u het online of in het straatbeeld al gezien, onze arbeidsmarkt campagne? Het doel: profilering op de arbeidsmarkt als aantrekkelijke werkgever. Dit om de juiste hoogopgeleide (young) professionals te werven, waarmee we u optimaal kunnen faciliteren bij al uw organisatievraagstukken.

Arnold van Leeuwen
Arnold van Leeuwen

Menselijke benadering

Met de campagne profileren we ons op de arbeidsmarkt als aantrekkelijke werkgever voor studenten, young professionals en professionals, door de nadruk te leggen op ons mensgerichte karakter. In een sector, waarin het dagelijks gaat over presteren, resultaten en groei, geven wij met onze menselijke benadering een aantrekkelijke boodschap af aan potentiële medewerkers. Karakter telt bij de Jong & Laan.

Jezelf zijn is bij ons een belangrijke cultuurwaarde. We hebben oog voor de mens achter de medewerker. Persoonlijke kwaliteiten vinden we namelijk minstens zo belangrijk als vakinhoudelijke competenties. Als een medewerker goed tot zijn recht komt, werkt dit door in het werk en levert het ook goede resultaten op bij u, de klant.

Cultuur maakt het verschil

In de campagne dragen we 'jezelf mogen zijn' en 'karakter telt' uit door dicht bij onszelf te blijven. Eigen medewerkers spelen de hoofdrol, gewoon door te zijn wie ze zijn. In uiteenlopende middelen en media ziet u verschillende medewerkers. Op abri’s rondom onze 25 vestigingen, in online advertenties, op social media, in vakbladen en in verschillende persoonlijke videocommercials. Alles verwijst naar www.werkenbijjonglaan.nl.

Vakinhoudelijk werken we op zeer hoog niveau voor mooie, ambitieuze organisaties. Daarin verschillen we misschien niet zoveel van de andere grote spelers. Met onze cultuur maken wij echter wel degelijk het verschil, voor zowel onze medewerkers als onze klanten.

Meer weten over de campagne of interesse in werken bij onze organisatie? Neem contact met ons op.