Klanttevredenheid

Onderzoeksresultaten

Jaarlijks onderzoeken een aantal onafhankelijke partijen de klanttevredenheid in de accountantcybranche. Klanten van de Jong & Laan worden daarin ook meegenomen. Bij deze onderzoeken komt de Jong & Laan doorgaans niet onverdienstelijk uit de bus. In de diverse onderzoeken in het MKB varieert de score van jaar tot jaar. Onderstaand vindt u enkele van deze jaarlijske onderzoeken.

Incompany

Onderzoeksopzet Incompany: jaarlijks beoordelen 5.000 beslissers uit het midden- en kleinbedrijf hun adviesbureaus. In totaal worden 170 bedrijven beoordeeld, verdeeld over negen adviessectoren. De Jong & Laan behaalde in 2015 de 10e plaats.

Management Team 

Het vakblad Management Team laat in de MT 100 ongeveer 2.500 managers bepalen wie in hun ogen het beste adviesbureau is. De aanbeveling kan gegeven worden in acht categorieën, waaronder Accountancy & Belastingadvies. In 2015 werd de Jong & Laan nummer 9 in deze categorie.

Anderen bekeken

Verwante artikelen

Meer weten?

André Straatsma

0546-660760
NaN

Stel uw vraag

De Jong en Laan - Onderzoeksresultaten beoordeling

(3459x gelezen) | klanttevredenheid