Nieuws

Datum: maandag 26 september 2011

Tweede beste advieskantoor Incompany 100

De Jong & Laan staat in 2011 in de sector Accountancy en Belastingadvies op de tweede plaats in het Incompanyonderzoek naar klanttevredenheid. De eindscore van de Jong & Laan bedroeg dit jaar 7,29.

Een mooie score, die aanspoort om te blijven werken aan de kwaliteit van onze dienstverlening. In het onderzoek staat Abab één (7,34), Ernst & Young op drie (7,17), Meeuwsen ten Hoopen op vier (7,13) en Flynth op vijf (7,11).

Vier categorieën

In de vier categorieën scoorde de Jong & Laan als volgt:

  • knowhow 7,32  
  • prijs 6,91
  • service 7,38
  • resultaat 7,42

Over het onderzoek

In opdracht van het zakenmagazine Incompany doet onderzoeksbureau Blauw Research ieder jaar onderzoek onder ruim 5000 zakelijke beslissers naar hun tevredenheid over adviesorganisaties in Nederland. Elk adviesbedrijf wordt met rapportcijfers beoordeeld op 16 aspecten.

Deze aspecten vormen samen vier categorieën: knowhow, prijs, service en resultaat. Vervolgens worden per sector de resultaten van de 100 beste adviesorganisaties gepresenteerd. Hoe hoger de rapportcijfers, des te hoger staat het bedrijf in de rankings.

 

Naar overzicht

Deel op:

De Jong en Laan - Incompany 100 2011

(30014x gelezen) | klanttevredenheid