Kernwaarden de Jong & Laan

Ondernemende accountants

De klant is de ondernemer, wij zijn de accountants. Prima rolverdeling. Toch durven we te beweren dat ook wij heel ondernemend zijn. We zijn zelf immers ook een succesvolle onderneming. Ondertussen koesteren we ook maar wat graag ons accountants-dna. Dat maakt ons zo analytisch, zo betrouwbaar. 

Kennisdeling

Relaties valt het juist op, dat we bij de Jong & Laan met een menselijke maat meten; dat we graag naar de persoon achter de collega en de klant kijken. En hadden we het al over onze hang naar kennis, en dus ook kennisdeling, gehad?

Kernwaarden

Het is niet eenvoudig te omschrijven waar je als organisatie voor staat. Vrij recent hebben we dat bij de Jong & Laan toch gedaan. In verschillende sessies, met alle medewerkers. Het waren ontzettend inspirerende bijeenkomsten waar we de kern van onze organisatie goed geraakt hebben. En daarna verwoord in vier kernwaarden: 

  • Betrouwbaar betekent voor ons dat u op ons aan kunt. We zijn duidelijk, eerlijk en oprecht en vertellen het zoals het is. We streven altijd naar werk van onbetwiste kwaliteit. En bovenal: afspraak is afspraak.
  • Mensgericht betekent voor ons aandacht hebben voor een ander. We kijken wat u zakelijk en privé bezighoudt. Dit is essentieel voor onze relatie met u. Daarnaast is het voor ons de basis voor teamgeest en saamhorigheid binnen de organisatie.
  • Ondernemend betekent voor ons kansen zien en benutten. U zou het misschien bijna vergeten, maar ook wij zijn een onderneming. We vernieuwen, denken in mogelijkheden, nemen verantwoordelijkheid en handelen proactief.
  • Respect voor deskundigheid betekent voor ons de beschikbare kennis optimaal inzetten voor u. Dit betekent kennisdeling, multidisciplinair werken en het tijdig inschakelen van specialisten als de situatie erom vraagt.

Deel op:

De Jong en Laan - Kernwaarden de Jong & Laan

(24420x gelezen) | kernwaarden,betrouwbaar,ondernemend